Květen 2013

Snídaňové tipy.

6. května 2013 v 21:29 | B.Showy
Ahojte,nevím jak vy,ale podle mě je snídaně opravdu základem dne a miluju rozmanité snídaně.Napadlo mě vám sem dát pár tipů na dobré a přitom výživné snídaně.Nevím jak vy,ale nesnáším ten pocit když ráno přemyšlím co si dát k snídani,aby to bylo zdravé a zároveň dobré.A aby se snídaně zase často neopakovala.Důležité je však snídani nevynechat a nejíst ve spěchu.A tady už máte pár tipů


Ovocná mísa I.
Jablíčka,banán,hruška,pomeranč,jahody,hrozny,kiwi apod. je jen na vás jaké zvolíte ovoce.
Potom už to stačí jen smíchat s musli,zakápnout medem a hotovo.



Ovocná mísa II.
Postup je stejný akorát jiný způsob.Akorát,že ovoce smícháme s jogurtem.
Je to taky dobrá verze.A když nemáte zrovna musli tak je to skvělé řešení.

.


Lívanečky z banánu
Stačí akorát jedno vajíčko a jeden banán a špetka skořice.
Banán rozděláme vidličkou a smícháme jej s vejcem a přidáme skořici.
Upečeme na pánvi jako klasické lívance.Nejlepší jsou s tvarohem a nebo marmeládou.

palačinky


Celozrné pečivo
Je už jen na vás jestli si jej dáte se šunkou,sýrem,marmeládou,pomazánkou a nebo s vajíčkem.
Nikdy,ale nezapomeňte na zeleninu a ovoce. A se solí opatrně.
Výborná je taky opečená bagetka s mozzarelou,cherry rajčatka a bazalkou.

.


Pečené papriky
Papriky pokrejeme podélně.S česnekem a solí.Pečeme na olivovém oleji cca.10 minut.
Nejlepší jsou opět s celozrným pečivem.

papriky


Ovesná kaše
Vločky na kaši si namočíme do mléka nebo do vody den předem.
Vločky pak vaříme s ořechy a nebo s ovocem.Dochutit ji můžeme medem a nebo rovnou podávat.

.


Rýžová kaše
Rýži uvaříme doměkka s mlékem,přidáme skořici a poté dochutíme medem.
Stejně jako ovesná kaše je výborná s ovocem(nejlepší je ovocný kompot)

.

A co k pití? Ideální je čaj,voda s citrónem,naředěný ovocný nebo zeleninový džus. Snad se vám tento článek aspoň trochu líbil a třeba vám dal i nějaký tip na chutnou snídani.

B.Showy